Saturday, July 2, 2011

Elena


Hi guys! A new one!

10 comments:

  1. I miss you old stories, like comics. Please, try to come back to this.
    Excellent work ozzy!

    ReplyDelete
  2. Thanks guys!
    I will try to post more stuff in a few time, and probably comics ...

    ReplyDelete
  3. Excellent! I have been collecting your work from LH Art. Your line work is extraordinary in it's accuracy and simple expressiveness. I am trying to emulate your work and use it as a guide to improve my own work. You must be a excellent caricaturist, Ozzy. I can always tell who the original model was. Looking forward to more.

    ReplyDelete
  4. Thank you very much! It's very nice of you.

    ReplyDelete
  5. I just love your site! El Mariachi sent me a clip of you cumming which went up on my blog http://cumonhermuscles.blogspot.com/2011/03/marja-lehtonen-cum.html - would love to chat about female muscle and maybe jerk off along with you...

    ReplyDelete
  6. Super job. And we all phantasize of her being masculine between her (his?) legs of course. What about considering drawing real life female body builders showing dick?

    ReplyDelete
  7. Elena est aussi une de mes préférées :)

    ReplyDelete
  8. Je me viens de me rendre compte que je n'avais pas encore publié la traduction; voilà qui est fait...

    J'aime Elena. En fait, je devrais plutôt dire que j'aimerais la niquer. Sauvagement. Follement. Passer ma queue, énorme, gonflée de désir, sur ses incroyables muscles. Je commencerai probablement par lui lécher les cuisses puis, j'y enfouirai ma bite...

    Regardez cette photo d'elle, lorsqu'elle était plus jeune: Jolie, innocente presque, candide, vraiment mignonne. Et puis, sont arrivés l'envie d'être plus grosse, le gout de la compétition et avec eux, la bénédiction pour les fous dans mon genre: les stéroïdes.

    Regardez la maintenant: ses mâchoires ont triplé de volume, tout comme ses muscles. Sa voix est plus grave que la mienne. Elle est énorme. Virile. Masculine.

    Et mon Dieu, qu'elle m'excite!

    ReplyDelete