Thursday, June 3, 2010

The one and only


After dreaming of her tonight, once again, I realized that I had not yet spoken of my true love: Cindy Phillips ...

Of course, you all know her and you probably love her as much as me ...

I do not know about you, but me, I am really crazy in love with her! She haunts me day and night! I never felt this way before for a bodybuilder ...

Watch this sweet angel face, smiling and charming ... And look at that body! It is by looking at it that I say to myself that God may exists ...

It's probably the girl that I think the most when I jerk off, although I preferred her before she had these fake boobs!

One thing I love about her is her glance .. She is sublime, and she knows it ... She is fully aware of her incredible sex appeal, and that's quite obvious! When we look at her, we are immediately under its spell ... and our cock wakes up!

Like Marja, I could talk about her for hours ...


Here is a little drawing in honor of this living orgasm, made after the picture above, taken from a photo shoot, that I also enclose ...

2 comments:

  1. Après avoir rêvé d'elle cette nuit, une fois de plus, je me suis rendu compte que je ne vous avait pas encore parlé de mon véritable amour: Cindy Phillips...

    Bien sur, vous la connaissez tous et vous l'aimez probablement autant que moi...

    Je ne sais pas vous, mais moi, j'en suis réellement fou amoureux! Elle m'obsède, jour et nuit! Jamais je n'avais ressenti ça auparavant pour une culturiste...

    Regardez ce doux visage d'ange, souriant et charmant... Et regardez ce corps! C'est en le regardant que je me dis que Dieu existe peut être...

    C'est surement la fille à laquelle je pense le plus lorsque je me branle, même si je la préférais avant qu'elle n'ait ces faux seins!

    Un truc que j'adore chez elle, c'est son regard.. Elle est sublime, et elle le sait... Elle a pleinement conscience de son incroyable sex-appeal, et ça se voit! Lorsqu'elle nous regarde, on est aussitôt sous son charme... et notre bite se réveille!

    Tout comme pour Marja, je pourrais en parler pendant des heures...

    Voici donc un petit dessin, en l'honneur de cet orgasme vivant, d'après cette photo, tiré d'une séance photo, que je joins également...

    ReplyDelete
  2. Cindy is awesome!

    ReplyDelete